Memorial Beach (fick jag fram)


sök på text Angel in th snow, A-ha!



Skeppet sjunger vackert till mig i denna A-ha låt, Angel in th snow:

Angel, angel or so Wherever you may go Hmm, yeah... I'll follow Wherever you may go: And always will I be there Shake worries from your hair Hmm, yeah... I'll be there Always: Angel, angel or so Wherever you may go Hmm, yeah... I'll follow Wherever you may go: You're my angel in the snow You're my angel in the snow





Det är så att man blir rörd!

Jag visste inte vad jag skulle finna när jag sökte på privat badstrand i USA! Men det blev A-ha och Memorial Beach!

Den skivan kände jag inte till men 1992 sitter jag och leker med arméns radiosändningar: Finns det någon därute?


Om det inte var för att det var en dröm så skulle jag gråta om någon sa så till mig och verkligen höll upp till det (någon jag gillar eller som på ett normalt sätt gillar mig)! Tja, det kan ju skeppet med all personal!

Nu kan ni läsa dem andra 3 inläggen här efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0