Många filmer med tjejer

Jag fick ju ett snällt och omtänksamt brev här igår där en helt frivillig hade sökt sig till där jag tycks vara!

Jo, jag tar mig tid och tittar på vad ni skickar in till min blogg! Hmm... tänk så mycket man kan göra med tjejer och på filmerna så gör dem ju sådant hela tiden!

Jag vet ju inte om du är en tjej eller kille som skickade detta till mig, men det var underhållande med alla 1000 porrfilmer som du skickade! Skicka hem tjejerna till mig! Vi kan läsa min poesi tillsammans osv.... -Har ni tjejer hört denna dikt som jag skrev när jag var rädd?

Inte för att jag riktigt förstår din ambition men jag tackar dig för din omtanke!

Tack, tack!


Lustigt nog så började jag sakna min vackra granntjej väldigt mycket! Undrar just vad hon gör? Det är lite den relationen man har på internet tycker jag! Å andra sidan så får man inga sådana trevliga brev från sådana personer som är på det sättet!

Så jag tackar dig för porrfilmerna och du kan skicka hem dem tjejerna till mig så kan vi bilda en poetisk förening  med drömtydare  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0