Kusligt med drömmarna - NASA



Förutom att jag har ont där visdomstanden förut satt så upplever jag det som kusligt med att drömmarna tycks ha ändrat tillstånd!

Det kusliga kanske ni har svårt för att förstå: Drömmen väckte liksom upp flickan från dödsriket för mig! Hon och jag blev helt levande för varandra där vi lekte svarta madam i hennes badrum! Jag som vuxen kan liksom nästan höra mig och henne med våra barnröster som skrattar och står med släckt ljus framför spegeln i hennes badrum!

Därefter dog hon! Hon dog dessutom kusligt! Hon fick huvudvärk och vaknade aldrig mer!


Det skeppet menar är att jag sitter framför TV:n och önskar mig bort till en solig sandstrand! Att jag vinner på Lotto osv.... Så är det ju lite på jorden! Jag är ju trotts allt personalchef och en del universitetsutbildad, men så är det för oss också! Det är bara någon procent av oss som egentligen lyckas att ha ett liv som lever upp till TV.ns värld!

Så det tycker jag att skeppet fick fram!


Därefter så tänker jag mig att A-ha Memorial Beach skall tolkas som Gravplats! Jag får en fin Gravsten av skeppet med en dikt (alltså någon förklaring om mig och min unika relation till skeppet)




Jag letar efter svarta hål efter drömmarna! Jag är osäker på 120 000 ljusårs avstånd!

Men i vilket fall:

Att sända radiosignal dröjer

120 000 ljusår = Det tar en radiosignal 120 000 år att komma till jorden!
3 ljusår = Det tar en radiosignal 3 år att komma till jorden!



Därför tänker jag: Skeppet påstår att det nu (med låten Take on me A-ha) är i vår farstu! (Där brukar kanske andra planeters sista utpost vara NASA - Star Trek - Final Frontier).

Kanske den då skickar oss primtal! För jag tror inte att skeppet förutom när det passerar genom det svarta hålet går i ljusets hastighet! Jag tänker att skeppet accelererar sig fram! Jag tänker att skeppet som fortast reser i 60% av ljusets hastighet!

Men som det är så påstår sig skeppet ha rest 120 000 ljusår på 8 månader (om jag tolkar rätt)!



NASA

Detta är ju på skoj, men vilken nivå skulle en sådan här civilisation ha i enlighet med era uträkningar NASA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0