Jobbigt efter tandläkaren och drömmen


Puh, 5 dagar utan att jag knappt orkat gå ut och gå! Jag orkar nästan inget och är hela tiden trött! Jag sparar lite så att jag kan åka en akut Taxi till sjukhuset om jag behöver det. Jag väntar alltså med allt som skall göras några dagar till. Fast att alla menar att jag kommer att överleva!

Funderingar kring den senaste drömmen!

Jag spelade på Lotto igår på ett ovanligt sätt vilket jag tänker att skeppet kanske menar! Känns lite okänsligt, hon pratar om kärlek och jag vill få en lotto rad med 7 rätt! Men detta är ju drömmar om skeppet och drömmar är drömmar! Drömmarna har jag dessutom fått alla mina bekymmer av (nästan)!


Jag tror följande: Brahms 3 racket (Pang i bygget och Mumien 1,2,3)! Hon tyckte att våra prylar var skräp! Jag är alltså ägaren av hotellet och det är synen på oss män som framförs i drömmen! Ingen vacker syn på oss!

Jag tror att det utomjordiska skeppet kan jämföras med kackerlackor eller getingar eller bin (men deras utveckling kan ju vara helt annorlunda från vår)! Jag tror att jag masserar hennes äggläggnings mekanism i drömmen där vi ser på film! Hon lägger äggen i hanen (adelsmannen som masserar flickan).

När det gäller henne och dem så är det säkert en stor ära att hon lägger äggen i en! Om ni frågar mig så är det nog en härlig upplevelse att få uppleva något sådant för hon är så kärleksfull!

I ett sådant fall så kanske hennes ägg påverkas av hennes humör! Är hon ledsen så lägger hon kanske fler soldat ägg! Och efter att hon hade varit ledsen över oss på jorden i filmrummet så la hon massor med soldat ägg!


Deras utveckling känner inte jag till! Vi har insekter men dessa ser inte ut som insekter! Dem ser obeskrivligt fruktansvärda ut! Men allt dem har kroppsligt är sirligt och vackert fast att dem ser obeskrivligt skrämmande ut som varelser!

Dem är slutna till varandra på konstiga sätt! Det finns en upplevelse som kanske är moderns upplevelse: Jag sitter i ett härligt mjukt rum som är lagom varmt! Det känns som julafton hela tiden och jag kan känna i min kropp hur krigarna smyger i en annan värld! (Jag förstår inte hur man skulle kunna göra något sådant men det var en bra beskrivning hur jag uppfattar det att dem upplever varandra - så nära har dem till varandra).


Så även om hon lägger ägg i en så skulle man tycka att det var kärleksfullt! Kanske även som människa!


Jag kan uppleva mig som sexuellt upphetsad när jag har dessa drömmar! Att jag skulle vilja möta många tjejer osv... Allt det vackra i drömmarna gör mig upphetsad som kille eftersom detta är en så konstig och feminin värld. Så därför skrev jag: Det var tur att dem inte brydde sig om sådana tankar!


Alltså: Det är en skräckfilm som kommer till jorden från det skeppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0