Jag är psykolog


Jag började fundera över drömmarna som vuxen efter min dröm 1994 eller 1995! Jag uttalar i drömmen: Jag är psykolog!

Att börja på psykologprogrammet tycker ni kanske är lätt! Det är bara att söka dit så blir man antagen, eller är det så?

1995 så hade jag inga tankar på att bli psykolog! Jag tänkte på något inom data eftersom antagningen till psykolog var hög! Men det slumpade sig så att jag tänkte att jag kunde försöka 1997!

På julen 1997 så står jag på natten och lyssnar på talsvar! Först så var jag 1:a reserv och dagen efter så hade jag kommit in!

Där började jag fundera på hur sådant kunde ske?

Därefter på psykologprogrammet så gick jag Bio Psykologi där läraren förklarade att återkommande drömmar inte var möjligt eftersom drömmar är spontana!


Det fanns också ett annat kom ihåg från en dröm:

Vi befinner oss i en öken där det finns kvar en befästning! Vi åker i ett fordon som svävar över marken! Det finns flygande fordon och det finns svävande fordon! Jag var imponerad över att man kunde sväva över marken! Veckan efter min dröm så kom min kompis hem, han hade åkt med en svävande båt! Jag var 6 år och visste inte att det fanns svävande båtar!


Jag kan då skriva hur det antagligen såg ut inne i fortet på den planeten!

Fullt med bombardemang från luften och fullt med varelser som tar sig in via toalettsystem, dörrspringor och mörka vrån: Soldaterna är som kackerlackor! Dem är stora men kan ändå klättra efter tak och väggar och ta sig in överallt.

Kackerlackor är sådana som när ni besöker toaletten en mörk natt myllrar i handfatet! Så är dem!



Men som ni förstår: Man funderar som barn mycket över hur drömmen kan visa en svävare och därefter så finns det en svävare i verkligheten! Våra svävare är lite klumpiga men principen är densamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0