Funderingar!

Jag kommer nu skriva om vad jag jag tror om dessa drömmar! Jag vet ju att dem är drömmar, men om det inte var drömmar vad kan det utomjordiska skeppet vara intresserade av hos mig?

Jag kan börja med tandläkaren: Tandläkaren tycker jag är en typisk cool kille! Han hade svårt att få ut min ena visdomstand och därför så började behandlingen dröja! Då kommer en mycket vacker sköterska in och pratar med honom. Tandläkaren har tur, han har precis valt några sekunders paus vilket gör att han självmedvetet kan framstå som att han har allt under kontroll till den vackra sköterskan. : )



Vad kan skeppet vilja veta på personbasis?

Skeppet ser ju alla filmer och all information från vår värld! Varelsen lägger ihop och kan på ett bra sätt skapa förklaringar med vår egna information och konst! Exempel: Jag visste inget om Mumienfilmerna vad det gäller årtal!

Det jag gillar är smarta unga tjejer! I mina drömmar så möter jag ofta dessa smarta tjejer! I drömmen om att vi ser på en film tillsammans så blir detta uppenbart! Tjejen är ung och smart! Inte nördigt smart utan snabb i tanken samtidigt som hon är mycket ung och kvinnlig i sitt sätt att vara!  I slutet av drömmen så håller hon om min bröstkorg med en konstig fot så hon kan uppleva hur blodet pulserar i mina ådror! Jag upplever inte detta som farligt eller fult utan som attraktivt eftersom hon annars är en sådan attraktivt begåvad och vacker ung tjej.


Varelserna får ju en redigerad bild av oss genom film, konst och media! Genom mig så får dem från min barndom veta hur vi upplever det och tänker!

Tycker ni att ni har dem finaste sexuella tankarna?

Varelsens sexualitet är för oss människor mycket vacker!

Man är alltså glad att man inte är bedömd av det utomjordiska skeppet!   : ) Jag upplever det dessutom som naturligt och skeppet gör inga anspråk på att jag skall gå omkring som en riddare i världen.


Men utifrån sådant hos mig som person så får man en uppfattning om oss människor vilken är djupare än vår konst och media!


Jag kan tänka att det är detta som skeppet ägnar sig åt på personbasis!


Men det måste vara otroligt många som arbetar med att titta på film på deras skepp    : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0