Funderingar


Tja, nu råkade jag sova i 12 timmar igen! Puh, vilka konstiga sovtider!


Nu är jag inte lika sur längre! Men jag tycker att ni borde fundera på hur vi skall göra med allt! Jag tycker att barnet och alla andra får lida för dem här drömmarna och det var aldrig avsikten!


Men apropå det utom jordiska skeppet!

Jag har funderat ut följande: Varför kan jag inte få Lotto raden av skeppet? Hur kan den vara svår att översätta?


På skeppet finns det många tusen matematikers! Den matematikern jag pratar med är antagligen chefen för den avdelningen och kanske en av deras Nobelpristagare.

Alla maskiner (jag vet inte maskinerna ser konstiga ut) + matematikerna räknar på framtiden!

Framtiden kanske fluktuerar! Kanske jag behöver en mall för att kunna lösa Lotto raden? Skeppet vet kanske att Lotto raden skall infalla inom vissa månader men vet inte när förrän mallen visar direkt datum!


Lotto raden kanske ser ut så här för dagens dragning


1, 3, 5, 6, 7, 10, 14, 24, 28, 31, 32, 34


Alltså skeppet vet att Lotto raden kommer att infalla men inte när Lotto raden infaller förrän en viss masin räknar på Lotto raden! Den maskinen kanske är mallen!


Vad tror ni inom nobelpris matematik?


För dem är ovanligt många som räknar fast att dem har maskiner på skeppet!



Jag kan fortsätta att skriva drömmar! Drömmarna brukar bli konstigare och konstigare efter hur mycket tid jag spenderar på drömmar! Jag hade aldrig som psykologstudent annars besökt domkyrkan! För jag hade prövat dem här drömmarna i många år innan jag besökte domkyrkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0