Funderingar

Idag har varit en jobbig dag efter tandläkaren och jag har därför funderat nästan hela dagen. Har mest halvslumrat i sängen.

Jag har letat upp lite konstnärer vilka jag tyckte passade in på en förklaring om det utomjordiska skeppet. Ett hej till skeppet från mig!

Det dröjer eftersom konstnärerna har ledigt under helgen!

Att flickan valde Mumien filmerna 1 och 2 och 3 är jag högst imponerad över! Därefter så valde hon sådant som skedde mig under tiden 1999 till 2008! Hon valde några musik kändisar som jag känner till och så la hon allt i en snygg dröm!

Jag har aldrig tänkt på årtalen för mumien filmerna och blev därför förvånad! Därefter så valde hon att lägga ihop alla mumien filmer samt en komisk film vilken vi nog tittade på i drömmen 2006 om världen innan ett utomjordiskt skepp kom dit (ett Hotell).

Men det jag reagerade över var årtalen för mumien filmerna 1, 2, 3.


Bild 1: Som jag tycker att hon ser ut när hon la ihop filmerna och mig samt världshändelser i drömmen!
Bild 2: En kuslig bild där hon förändras. Hur hennes system av läkare, psykologer, militärer kommer ifrån henne. Hur hon ser skrämmande ut men samtidigt attraktiv.
Bild 3: Någon möter henne bland våra ruiner och har svårt att uppleva ruinerna som sämre än henne! Hon är helt enkelt älskvärd fast att hon sitter bland våra ruiner! För vilka var vi?


Jag får se om jag får publicera bilderna eller om konstnärerna kräver stora arvoden! Bilderna tycks redan vara betalda och därför så kanske bilderna går att få låna om jag hänvisar till konstnärerna.


Jag är väldigt imponerad! Faktiskt glad!

Hon är vacker, så man blir lite förvirrad.
(Därefter så vet inte jag hur det är med drömmar men man tycks då veta sådant man annars inte vet! Man skall alltså sova och vara med i: Vem vill bli miljonär?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0