Förklaring utomjordisk Gudstro


Om ni läser inläggen här efter så ser ni att jag har en tanke som skiljer sig från sångtexten A-ha: Take on me A-ha "it´s no better to be safe than sorry"

Därefter förklarar skeppet om vår tro med Jesus och vårt dödsrike vilket skeppet beskriver som Gamla stan i Stockholm!

Översättningen ser ut så här av Take on me: "det finns inget bättre att vara säker än ledsen" (Men som ni förstår så är ju förlåtelsen betydande i vår Gudstro med Jesus!

Men för det utomjordiska skeppet är det så här: Deras stad är äldre och större i min dröm än vårt Gamla stan i Stockholm! Dem förlorade nog ett skepp där eftersom man inte kan resa tillbaka samma väg som man kom igenom det svarta hålet! Skeppet ropar på hjälp på planeten som är öde men ingen förutom fienden dyker upp! Alltså: Better to be safe than sorry!

Deras Gud är alltså i skeppets provrör! Gud har bestämt att vara Pisse mjauen (katten) men skeppet kom och störde Guden och Guden menar: Better to be safe than sorry!


Jag tycker att min tolkning blev bra denna gång! Men det blir ju förfärligt om det är så! Så nu kan ni läsa om tolkningar och om mina utomjordiska drömmar i min blogg!


Förklaring:

Jag säger: Jag vill egentligen vinna på Lotto och få sitta på Miami Beach med en drink!
Skeppet säger: Det är inte säkert för dig då!
Jag säger: Jaha, ni störde i mitt liv, nu vill jag ha gravmonument efter att ni har förstört jorden! I gravmonumentet skall allt från den planeten ingå där jag önskade vara Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0