Fick sy idag


Idag var jag hos tandläkaren igen!

Jag tänkte att det skulle vara lika enkelt idag som dem andra gångerna, men inte! Det var den sista inflammerade tanden! Den har varit inflammerad i 3 år! Och den satt stenhårt fast i tandköttet!

Vi skulle dra 2 tänder idag men eftersom tanden satt fast så blev det 1 tand. Tandläkaren sydde mig idag! Det kändes inget när tandläkaren sydde men jag fick tråd överallt!


Vad bloggen skall användas till

Till Psykologer som arbetar med odontofobi! (När jag redigerat bloggen)



Drömmar


Drömmar är för att fylla ut bloggen! Blir lite roligare, men i redigerat skick så kanske jag placerar drömmarna i en blogg för sig!

Jo, jag kan tänka mig att drömmarna är ett meddelande från en annan civilisation! Skulle vara det bästa sättet: Att genom någons hjärna följa vad som sker i en annan värld.

Med vår nutida teknik så är det inte möjligt, men om vi kunde göra sådant så hade vi ägnat oss åt sådant!


Därefter så finns det ju en massa människor som tror att UFO finns och allt möjligt, men detta jag har är lite ovanligt!

Som jag förstår det så är jag smittad när jag var 5 år gammal med ett virus som innehåller något som ett maskhål vilket leder till en annan värld! Reaktionerna är därefter elektriska! För oss är det ju science fiktion men agent 007:s prylar är ju ofta något som uppfinns efter att filmen har visats.

Jag tänker att dem ligger fasligt före oss i teknisk och humanistisk utveckling! Skulle nog vara fruktansvärt att få dem hit till Jorden.

Jag kan tro något sådant eftersom på sätt och vis är detta jag hamnat i så ovanligt så att jag kan tänka mig att mina drömmar är utomjordiska! För hade allt varit normalt så hade jag tänkt att drömmarna inte var något! Den fick ju fram sitt budskap! Och för att vara en dröm så är ju det ovanligt!


Spel

Jag vann lite mer extra pengar igår på IQ spelen! Men idag så har jag varit trött efter tandläkaren! Låg på 7:e plats av ungefär 1000 deltagare när jag tittade senast (ungefär 15 kr vinst)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0