Exotiskt med utomjordisk dröm


Jo, jag finner också drömmarna som exotiska! Dem är ofta vackra när man tolkar dem!

Drömmen om staden är alltså som jag tänker det 2 utomjordiska skepp! Det ena skeppet med modern vilken lägger ägg besätter en öde planet och blir omringad! Hon föder många krigare men att var ansatt från några som lyckats med sådant blir hennes död!

Det andra skeppet irrar antagligen rakt ut i universum där befälet anklagas för föräderi och där skeppet aldrig mer syns till!


Skeppen behöver alltså ett svart hål för att kunna överskrida stora avstånd! Men skeppet kan inte enekt färdas till ett svart hål! För då blir avstånden för stora!


Alltså: Provröret lurade båda skeppen att det var en enkel varelse och dessa kom fram till en varelse som var mycket utvecklad!

Då blev det därefter: Better to be safe than sorry!

I mitt fall så bygger då alltså skeppet en stor minnesvård av oändliga mått på Miami Beach vilket blir Memorial Beach!

Jag går helt enkelt omkring där som 6 åring med min katt och svarar på besökares frågor (på ett bra sätt).

Vad tycker jag: Tja, det var hedrande! För inte kan jag mena annat, förstasidor över hela universum när jag dör och hela vår värld i ett tempel med mig som guide. Men varför kan man aldrig ge Gud ett par miljoner kronor så han kan få åka till Miami Beach och dricka sin grogg! Varför skall det vara så krångligt?

För jag tycker att jag medan jag lever skulle vilja kunna betala mina kompisar och umgås och ha kul!


Det är som med postkodlotteriet i mitt liv: Jag vinner aldrig! När jag ville få tillbaka pengarna så fick jag 2 månader gratis spel på postkodlotteriet istället! Men fortfarande är jag inte säker på om postkodlotteriet ändå kommer att dra pengar den 1 december! Jag måste helt enkelt vänta eller så får jag betala hur mycket som helst! Hur kul är sådant om man nu skall vara Gud? Bättre med ett par miljoner kronor och lite roligt än allt det andra! Därefter så är det andra hedrande!


Men som skeppet förklarar: Svarta madam har kommit fram ur speglarnas värld 3 ljusår bort! Ni kan läsa om det här i min blogg! Och jag vet inte vad jag skall tro om ett sådant stort universum som vårt? Men NASA kanske vet bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0