Ett vackert brev

Jag fick ett vackert brev till min blogg idag:
Älskar att kolla på film och serier! vilken är din för nuvarande favoritfilm? :)
-----
Svårt, jag brukar ofta gilla Disney filmer! Många tycker att sådant är barnsligt men jag gillar det känslomässiga i Disneyfilmen och att dem är bra gjorda.
Därefter så tycker jag om lite annorlunda filmer: Typ konstnärliga filmer!
Och så gillar jag flera storfilmer! Jag kan inte direkt beskriva att jag har en favoritfilm. Jag gillar film och Musik (helt eneklt).
Vilken är din favoritfilm?
Jag fick ett vackert brev till min blogg idag:

Älskar att kolla på film och serier! vilken är din för nuvarande favoritfilm? :)


-----

Svårt, jag brukar ofta gilla Disney filmer! Många tycker att sådant är barnsligt men jag gillar det känslomässiga i Disney filmen och att dem är bra gjorda.

Därefter så tycker jag om lite annorlunda filmer: Typ konstnärliga filmer!

Och så gillar jag flera storfilmer! Jag kan inte direkt beskriva att jag har en favoritfilm. Jag gillar film och Musik (helt enkelt).

Vilken är din favoritfilm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0