En tanke: Utomjordiskt skepp (NASA - Final frontier)


Jag lyssnade på lite musik och funderade ett tag!

När jag har ont går inte IQ spelet så bra och musiken brukar göra så att fantasin lossnar.

Skeppet verkar självsäkert från och med att det kommit ut 3 ljusår från oss!

Jag tänker att dessa kanske är rätt så fruktade och att dem vet det själva!

Jag förmodar att detta sker i en mer utvecklad civilisation när dem kommer:

Runt omkring planeten så har man Final frontier (NASA) på 3 ljusårs avstånd eftersom bromssträckan är 3 år för ett skepp! Man är placerad lite varstans eftersom man kan komma ut lite varstans kring planeten! Som ni upptäcker på min dröm om staden så finns det en dörr på ena sidan men ingen dörr tillbaka in i huset (om man ens kom från det huset). Man kan alltså springa på väggen i universum men inte komma tillbaka samma väg!

Det som sker när ett av dessa skepp med dessa varelser dyker upp är att Final Frontier (NASA) skickar meddelanden till planeten vilka börjar att utrymma planeten! För det tycks som att hon lägger ägg och att man då får miljarder av sådana hos sig! Dess befolkning sätts i säkerhet och planeten ropar på hjälp utifrån! Det tar lång tid innan hjälp kommer eftersom flottan får resa stora avstånd men å andra sidan: Den som har rest genom ett svart hål kan inte åka samma väg tillbaka! För så tycks drömmen mena!



Därefter så tänker vissa av er att tolkningar är dåliga! Vad är detta:



http://www.medocular.se/ogonfakta/fargblindhet/test


Tolkningar är förvisso av person och kan därför vara dåliga men alla tolkar världen! Det är mänskligt att tolka information och eftersom dem är i mitt huvud med sina instrument (om det nu är så) så förstår dem att jag tolkar och kan lägga informationen så att den kan tolkas på olika sätt numera!







http://loading.se/forum.php?thread_id=73834&page=1



Så tolkningar är oundvikligt!



Vad visste jag inte om drömmarna denna gång:

Att det fanns privata badstränder i USA
Att A-ha gett ut Memorial Beach
3 mumien filmer, årtal

Detta tycker jag är rätt så stort! Dem tre räcker för att jag skall förstå att dem nu ser på Tv själva därute och att dem är 3 ljusår bort.


Vad jag upplever:

Det känns ju hedrande! Får varelser som besöker vår planet i framtiden se mig och Pisse mjauen (katten) på ett monument där monumentet förklarar om mitt liv och om vad som skedde under min tid! Kanske ett monument där jag kan ställa svar på frågor från den besökande och där jag framstår som en vanlig kille vilka skeppet tyckte var deras Gud! För skeppet verkar ha den här hållningen: Better to be safe than to be sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0