Drömmarna: A-ha



Take on me - videon (kommer genom spegelbilden till flickan som jag var kompis med som barn som dog när vi var små)
Manhattan skyline - svartvit bild
The sun always shines on Tv - rör mig, håll mig hårt vid ditt hjärta, ge all kärlek till mig

Vad gäller nästa inlägg samt drömmarna!

Drömmen om flickorna och Tv:n: The sun always shines on Tv! Eftersom hon är jag och jag är hon så håller hon mig hårt över hjärtat! Manhattan skyline slutar med en svartvit bild! Jag tror att det är den svartvita bilden på mig som barn där jag håller vår katt i famnen (för så brukar skeppet vara). Katten är Gud i Egypten vilket tillsammans blev 3 mumienfilmer samt Pang i bygget!

Svårt? För jag kan förklara det bättre om det var svårt att förstå tolkningen!


Tja, ni kan nog börja leta 3 ljusår bort! Skeppet är stort som vår måne ungefär! Jag vet inte om man skulle kunna se något sådant på 3 ljusårs avstånd?

Ni kan nu dessutom via Tv ställa frågor till skeppet!


Skulle nobelpristagarna ha några frågor till ett utomjordiskt skepp! Sådant som går att tolka!


För mig är denna information så här:

Vi hör mig samt flickan som dog skrattandes i bakgrunden där vi leker svarta madam framför spegeln i badrummet och därefter så hör vi ett skrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0