Drömmarna


Hmmm,,,, Gud?

Gud är en 4000 år gammal skrift.

Ja, om skeppet kommer ut från min dröm så är det Gud eller så är jag Gud! Och som er Gud så säger jag er i så fall: Det blir nog krångligt!

Tror ni att skeppet ramlar ner på grund av min tankekraft?


Ni vill alltid veta vad Gud är och därefter vill ni alltid attakera Gud och bete er dåligt mot Gud! Jag kan tänka mig att Gud inte är något jag vet!


Ni vill att skeppet skall ha män som sina ledare! Jag har aldrig sett något liknande som på det skeppet!

Vi har 98% genetiskt material från en Grobian! Vad har dem? Jag vet inte?


Jag kan inte förstå er religiösa åskådning men vi kanske ser på sådant på lite olika sätt!


Skeppet tänker göra armageddon med jorden! Men jag tror inte den tänker ramla ner från himlen på grund av min kraft!


Så som jag upplever varelsen: Man upplever stark kärlek till den varelsen! Man upplever det som kvinnor vill att man skall se hos dem! Inte att dem är vackra utan att man älskar dem för vilka dem är (vilket inte är så vanligt på jorden).

Skeppet har ju varit där sedan min barndom, det är högst känslomässigt för mig!

Skulle jag bli rädd om skeppet dök upp? Det skulle bli blandade känslor! Det skulle vara kul att möta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0