Drömmar

Tja, jag satt och funderade lite nu när värken efter tandläkaren avtar!

Jag tror att jag förstår!

Så här ser vår makt ut:
http://www.google.se/imgres?imgurl=http://osskie.se/wp-content/uploads/2011/07/prinsessan-madeleine.jpg&imgrefurl=http://osskie.se/2011/07/15/100-saker-att-gora-innan-jag-dor-9/prinsessan-madeleine/&h=588&w=560&sz=55&tbnid=u9yklqTBn3Ql_M:&tbnh=88&tbnw=84&prev=/search%3Fq%3Dprinsessan%2Bmadeleine%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=prinsessan+madeleine&docid=ppll9iW_KkvNmM&hl=sv&sa=X&ei=Vk-zTr25K8Sg4gSS66G-Aw&ved=0CDoQ9QEwAw&dur=336

Hon ser ut att klara sig själv och att hon bestämmer! Det är viktigt för oss på jorden!

Jag ser alltså ut för dem som när modern var en liten vacker flicka i begynnelsen av deras tid! Hur ser då modern ut:
http://madeleneschreiner.com/posts/flickan-i-skogen


Vi skiljer oss drastiskt!

När vi ser den lilla flickan så blir vår sexualitet lite konstig! Vi tänker på fula gubben osv...  Vi tänker inte makt utan vilsenhet och förlust.

Krigaren är en jätte! Krigaren är en krigare rakt igenom! Krigaren gråter alltid när den ser den lilla flickan! För krigaren är detta alltings kärlek som kommit fram ur skogen!

I vår värld får krigaren en order och gör, i deras värld är krigaren en krigare! Krigaren vill dö för modern och för flickan så kan krigaren dö 100 gånger om för flickan! Allt kretsar kring modern och när en sådan flicka föds så tycks det som att hela skeppet är i eufori!

Skulle jag få se krigaren i verkligheten så skulle jag bli skräckslagen! En sådan krigare kan springa på taket upp och ner och hela krigaren är som en hemsk skräckfilm!


Så den tycks tänka:

Den tycks värdera varelser som den möter på i universum! Möter den på en lågt utvecklad varelse så anser den att den inte behöver bry sig! Möter den en mer utvecklad varelse så blir den mer och mer samarbetsvillig. Det förklarar drömmarna jag hade som barn om att den äntrade rykande planeter där den hänsynslöst bara gick förbi varelser som såg ut att fortfarande leva. Den tycks värdera civilisationen på följande vis: Är varelserna mer värda än sina egna produkter?

Värderar inte vi oss högre som civilisation så tycks den tänka: Varför skall vi värdera dem mer än vad dem själva värderar sig till som civilisation?

I vissa fall som jag själv så värderar den mig högre eftersom jag är utsatt för dens påverkan!


För det är ju egentligen rätt så svårt: Kan det finnas det jag drömmer om i mina drömmar! Kan det vara ett sätt att kommunicera i ett universum där man kanske vill hålla tyst som civilisation! Våra radiovågor syns ju ungefär 60 ljusår ut i universum! Sådant kanske man inte vill!

Men den gav oss en kordinat, ungefär 3 ljusår bort! Det kanske är en stor uppoffring för den!

Ja tror inte vi kan komma någonstans med om skeppet finns men den får ju rätt så bra veta hur vi är genom mig samt genom film och nyhetssändningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0