Dagen efter tandläkaren

Smärtan minskar och inflammationen där tänderna satt upplevs som borta!

Jag har inte orkat göra allt som jag tänkt göra eftersom smärtan varit större än förra gången.


Jag mötte min ishockey granntjejs vännina idag! Jag gillar henne på något sätt men jag har inte så stor kontakt med henne!

Men min vackra tjejgrannen är fortfarande borta men jag har mest sovit sedan tandläkaren så jag vet inte om hur det är med henne. När jag har varit vaken så har andra inte varit hemma eller så har dem sovit för natten.

Nu har mycket löst sig vilket varit lättande. Så nu är det bara att orka ordna med allt och därefter snart vara klar för ett nytt liv utan inflammationer och besvär!

När jag väl är av med alla besvär så blir det inga problem att plugga och jobba samtidigt! Vilket kanske bättrar på livskvaliteten en smula!

Om jag överlever! För det vet jag ju inte än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0