Dagen efter tandläkaren


Det känns bättre på alla sätt! Jag har sovit massor med timmar och lagningen känns bra! Ingen värk utan istället en lättnadskänsla!


IQ Spelet

Tja, jag har ju vunnit ungefär 6 dagar i rad på det spelet men idag så gick det riktigt dåligt! Jag borde ha väntat lite men istället så tänkte jag att jag skulle vara bättre om jag spelade direkt efter att jag förlorat första gången. Det gick inte bra men jag kanske ändå vinner 3 kr!

Jag måste ha kommit bland dem 4 bästa igår eftersom jag fick så mycket pengar ungefär 30 kr!

Men det är att jag måste stressa grafiken på datorn för att komma 1:a vilket leder till att jag ibland inte kommer så bra! Men 6 till 7 dagars vinst är ändå bra eftersom dem är efter varandra! Det är ju ändå 1000 tals spelar som spelar spelet. Så jag är rätt så nöjd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0