Andreas tankar



Ni undrar hur jag vet att Andreas reagerar på den drömmen och Jokerraden som jag vann på?

Jag har känt Andreas länge! Andreas hade en dålig relation till sin mor och har därför svårt med motgångar i livet!

Det är oftast Andreas som håller på mot mig med 1987 osv....


Andreas tänker: Ha, ha, ha, ja det här kan jag hålla på mot Patrik hela hans liv! Sådana idioter alla människor är! Men jag tror på Jesus rättfärdighetens Gud och för det har han lönat mig väl!


Jag skrev innan: Pang i bygget citat: En av dem 3 och så gjorde jag 3 st lottorader med årtalen där jag splittat årtalen för filmerna Pang i bygget samt Mumienfilmerna!

Skeppet säger svårt med tolkningar! Alltså svårt för mig att tolka raden som skeppet ger mig!

Skeppet menar 3 (så långt förstår jag)!

Jokerraden

Början är 87 och 3 sista är mina nummer på min rad!

det blir 1987, en av dem 3, film citat (påhittat citat).

För er andra så betyder inte denna motgång något men för Andreas så är detta en stor förlust!

Andreas tänker: Jasså, det är satan med sitt bländverk spelbolaget!

Följande ser det ut så här på Svenska spel enligt Andreas:

Chef svenska spel: Ja, big boss hur gör vi nu med Patriks Jokerraden!

Satan (barn inte många år gammal som i Andreas värld tänker som en vuxen): Ja, sätt 87 i början av raden och ge därefter Patrik 3 rätt! Kan Jesus hänga på sitt kors och dingla, ha, ha, ha!

Chef svenska spel: Ja, den var rolig big boss, ha, ha, ha!


Andreas blir då en hjälte i sina egna tankar och vill hämnas för Jesus mot satan!

Andreas tänker: Jag vet nog var satan gömmer sig, jag skall hjälpa dig Jesus uppe i himmlen!



Nu är inte Andreas jag är kompis med lika elak som denna Andreas jag beskriver! Men Anna Lindhs mördare är ungefär sådan i tankevärlden! Det är även möjligt att Norrmannen som mördade barnen i Norge är sådan men i hans fall så kan det vara politisk övertygelse!



Då undrar ni varför jag bryr mig om ett barn!



Vad har stackars barnet gjort för att dess moder var knäpp? Inte ett dugg, jag tycker att det är förfärligt att jag besökt Lunds domkyrka och att därför modern kom på en sådan dum idé som hon kom på!

Jag gråter när jag ser barnet på bild!

Så är det någon dum fotbollsspelare i USA som vill spela hjälte! Så tror han att jag är rädd för honom för att han är stor!

Dem borde nog springa sin väg med alla skydden på sig om jag dyker upp för i detta så är det känslomässigt och sådant brukar stora fotbollsspelare ha svårt att förstå!


Men därefter brukar jag känna mig löjlig! Jag är oftast inte sur på fotbollsspelaren någon längre tid!

Därför skriver jag detta! Jag tänker, bäst att ni är försiktiga! För det där såg konstigt ut med Jokerraden och det förstod fotbollsspelaren! Men ni ville ju ha förklaringar om skeppet och drömmarna, ni är ju lite tjatiga om det!


Jag kan tänka mig att det är ett utomjordiskt skepp! Eller vill ni hellre se en stor jordbävning till? Jag föredrar att den gör så med Jokerraden istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Patrik!



Din blogg handlar om tandläkar rädsla. Och att betala tandläkare. Tror du inte dina drömmar handlar om just det? Vet däremot inte om vissa av dina drömmar är vaken drömmar?



Omedvetet närvarar ev. domkyrkan eftersom det var domssöndagen i svenska almanackan igår.



Strunta i det förflutna lev i nuet, lättare sagt än gjort.

2011-11-21 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0