WOW, en sådan tjej


Jag var ute idag! Det snöade och allt var vackert!

Jag gick och handlade lite mjölk och före mig kön stod det en vacker kvinna i 35 års äldern med sin man. Hon var helt ljus och smal och passade bra för en riktigt snöig dag, hon skulle se vacker ut med allt snö omkring sig! När hon såg mig så sa hon att jag fick gå före i kön.

Hennes man var en stor kille! Han såg road ut och jag gick före i kön! Därefter så mötte jag henne igen på vägen ut! Hon blinkade till mig och jag fick en tanke att hon nästan slet tag i mig och hade sex med mig!

Jag är en rätt så smal kille som ser ut som att jag är ungefär 25 till 30 år gammal eftersom jag inte har några gråa hår! Och efter tandläkaren så har jag dessutom nu ett snyggare leende!

Hon var vacker men hon hade en man! Varför har alla snygga tjejer män och varför flirtar dem med mig bredvid sin man? Svårt! Men jag blev ändå glad! Jag tror till och med att jag blev Jul kär!

Kommentarer
Postat av: robert

Du verkar ju vara helt uppe i det blå....yrkesrunkare. Det är fan synd om dig. Men sluta aldrig att blogga. Jag gillar dig iaf. dumjävel.

2011-12-30 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0