Vackert, kärlek


Drömmarna gick ihop denna gång! Det var väl tänkt så.

Humor och djup tycker jag att jag får fram! Om man hittar det utomjordiska spökskeppet så är det bara att gå in och fråga kaptenen om all deras världs utveckling.

Kaptenen ordnade den dyraste gravvården i deras historia tycks det som!

Den tycks ju dessutom vara en form av religiös varelse! Utifrån att den därefter skriver: Better to be safe than sorry!

Jag tycker att modern på det skeppet är kärleksfull! Jag hade gärna för en stund mött dem i verkligheten!

Den tycks hänsynsfull och inte kallblodigt elak! En kärleksfull kvinna! Jag tror att jag faktiskt älskar den kvinnan!


Därefter vill vissa av er ha något större! Det här är så stort så att det är svårt att tro på det!

Berättelsen och Gudstron är säkert från deras urtid! Mycket har säkert skett sedan dess!

Det blir ju intressant! Jag funderar på hur lång tid det tar att bromsa sig fram till jorden? Jag skulle faktiskt vilja möta dem!


Därefter så är detta för stort! Jag vet inte vad jag skall tänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0