Utomjordisk dröms filosofiska förklaring


Gravvårds entreprenören skriver helt enkelt Singers filosofiska teori med Katten vilken då är jag!

Världen grundades med den Amerikanska revolutionen gentemot Engelsmännen!

Engelsmännen - Pang i Bygget

Därefter uppstod det en teori där Marxismen menade att samhället utvecklades genom Revolutioner!


Detta skriver skeppet därmed in i sin egen värld eftersom jag är dem två kaptenerna och förklarar sin egen världs filosofiska teorier med slaget som förlorades och deras Nya Värld!

En mycket vacker berättelse i vår gravvård helt enkelt! Där dem gjort oss till Terrakotta mumier vilka antagligen kan berätta om vår värld!


Och som förut: Det jag ville var att få några miljoner kronor och få ha kul på Miami Beach! Alltså min önskan var egentligen liten (om vi ser till alla pengar som finns i vår värld) men för stor för att vår värld skulle kunna genomföra den för mig (även om jag så var Gud)!

Och där hamnade vi på ett lägre samhälle än dem! Vårt samhälle bekostar miljarder kronor för att inte ge mig ett par miljoner kronor!

Alltså, deras dom över oss: Utomvärldsliga resor kostar mycket! Dessa kommer aldrig göra några resor i världsrymden! För hur skall Johan kunna enas om någon annans idé?


Då menar jag: Människor är inte aktivt giriga! IQ spelet ger oss ett gratis spel om dagen med deras adventskalender! Det var bara det att 5 - 6 miljoner kronor var för mycket, även om det inte var så mycket pengar i stort! Det var för mycket att ge Gud det i vår värld! Vår religion var att Johan skulle ha sina pengar och vår religion var ju inte så mycket att något framåtskridande skulle ske! Det var vår värld och jag tänker att vår värld i framtiden visst skulle kunna komma till stjärnorna!

Min attityd kommer ju (som jag vet det) vara för er! Men hmm.. jag står ju då i en gravvård rikligt bekostad av dem!


Läs nu inläggen här efter! Jag vet inte vad jag ska tycka! Men om dem 2 skeppen dykt upp 3 ljusår bort så tänker jag att vi har fått 2 problem!

http://www.mittensrike.se/shaanxi/xian/terrakottaarmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0