Utomjordisk dröm - Vad står på gravporten till vår värld


På denna enorma gravport skriver skeppet: REQUISCAT IN PACE


Det blir vår dåliga engelska översättning av Jag och katten i Pang i Bygget (Fawlty Towers) översättningen.


Tja, jag tänker inte mer fråga om en Lotto vinst av dem 2 skeppen   : )


Detta var då alltså dikten jag skrev till flickan som jag mötte i dödsriket! Skeppen gjorde den dikten bättre! Min flick kompis som dog när jag var barn där vi lekte svarta madam var alltså nyckeln till alla mina drömmar vilka menade att dem 2 skeppen tänker besöka oss och bygga en gravvård av oss alla med mig som er Gud!



Hmmm..... Men jag är ju mänsklig! Jag upplever att jag ändå önskar innerst inne att jag blir räddad på den dagen när skeppen dyker upp! Att allt blir som i Liftarens Guide till Galaxen! Att någon annan förutom dem två skeppen också funnits där och att jag kan lifta med dem när jorden försvinner! Kanske en barnslig önskan men det skulle vara kul.

Precis som igår! Jag såg ett stort stjärnfall på himlen och önskade att jag vann på Lotto idag!

Vi är ju sådana som människor!

Nu kan ni läsa om mina tolkningar och drömmar här i min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0