Tja, Better safe than sorry!


Som ni förstår: Några sådana skickar aldrig några radiobudskap!


Det dem ville var att prata med oss! För varför annars skicka in mig i en kyrka med två drömmar? Förvisso skickade aldrig skeppet mig dit, men vart skulle jag annars gå fråga om drömmar, om inte en präst?

Den vill helt enkelt inte prata med oss förstår jag! Men det är en tolkning. Och det är ju en dröm, så vad vet jag? Den ville prata med oss först men efter att den sett hur vi reagerade så ville den inte prata med oss längre!

Ni tänker att vi kan prata med den på den dagen den dyker upp med sina stora skepp lika stora som jordens måne! Jag kommer att var packad på den dagen och antagligen kommer jag att kräkas och kanske somna i en snödriva!

För ni tänker en gullig ET! Men jag som har sett den är inte lika obekymrad över dess närvaro! Jag kommer att uppleva det som psykedeliskt att den funnits i min hjärna sedan jag var 5 - 6 år gammal! Bara minnet av min barndoms tjej kompis var läskigt! Hon som är död!

Mer läskigt: Ledaren jag visade er var också död! Han dog också när jag fick drömmen om henne i dödsriket! Och det förklarar skeppet bra med drömmen om badstranden! Min andra tjej kompis som jag delade säng med som hade en pappa från Indien som var stormästare för Frimurarna! Hennes pappa var död! Hon läste först till psykolog med mig och därefter så ändrade hon sig till Läkare!

Ledarens namn Sai Baba betyder Pappa! Det betyder Pappa är död för hinduister!

Så läskig är den! Så hur läskigt blir det inte då på jorden om två sådana skepp fyllda med Kackerlackor ligger därute! Eller vad dem nu är släkt med!

Dem ville helt enkelt prata med oss först! Men det gick inte eftersom det var svårt med tro och religion och pengar!


Inte för att jag vet vad jag skall tro! Men jag vet att skulle dem skeppen vara där utanför vår planet någon gång den 3:e mars när jag lever så kommer inte jag klara det så bra! Hur andra blir vet jag inte! Antagligen imponerade! För det blir man! Deras stora skepp är fantastiska när man ser det utifrån att dem är ingenjörskonst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0