Tandläkaren - Ett utomjordiskt spökskepp (Aniara)


Allt blev konstigt när jag skulle till tandläkaren idag! Jag tänkte att jag kom för sent men istället kom jag för tidigt! Därefter så hade jag glömt pengarna hemma osv... Men tandläkaren var som alltid bra! Tanden rotfylldes och blev vit och vacker utan smärta! Tandläkaren tittade på min andra tand som varit till besvär och den såg ut att bli bättre, vilket var bra!


Utomjordisk dröm

Gud är i deras tro förrädaren med sitt ord: Better to be safe than sorry!

Det är den kaptenen i drömmen om staden som flyr med skeppet! Men då menar dem att det är så med provrören och att den som utfrågas oftast är lurig och försöker föråda dem som är Gud! Jag är alltså deras Gud i vårt fall och då får jag ett spökskepp av dem = Memorial Bech av Miami Beach! Det tänker jag att dem menar! Och eftersom jag är deras Gud som ser ut som oss så hyllar dem mig och oss genom ett sådant komplex där jag som 6 åring går omkring med min katt och är Guide!

Exempel:
Besökare: Men vad hade ni för matematik på Jorden!
Jag med min katt: Det är inte mitt område men om ni väljer att besöka 323 så kan ni få reda på allt där!

Frågor till mig är mer sådana här:
Besökare: Tyckte du att julaftnar på jorden var roliga?
(Efter mitt svar om vad jag tyckte så kommer det kanske en förklaring om vad julafton var för något i vår värld)

Därefter så förklarar jag nog att katten var en Gud i Egypten vilket förklarar relationen mellan mig och dem!


Men som ni förstår så är detta ett spökskepp precis som det spökskeppet någonstans i universum där kaptenen oförtröttligt fortfarande vandrar runt bland skeppets salar!


Som jag upplever det: En stor hyllning till mig som varelse på jorden! Men att jag önskat mig ett par miljoner kronor och en drink på Miami badstrand medan jag levde!


Svarta madam är det skeppet som förlorade vilket skeppt som anländer spelar!
Det andra skeppet är spökskeppet! Skeppet som flydde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0