Suck, hej Nobelpriset - så smarta ni är

Jag såg! Ja, suck!

Måste ni tjata med mig, det är snart Jul!

Varför dem utomjordiska är sura på oss?


Dem hade 1 kille som dem lyckats med! Resten dog antagligen som min tjej kompis - i sömnen när dem var små - antagligen hjärnblödning!

Genom att ni förlöjligade mig och inte betalade mig så ser dem fåniga ut! Då tycker dem att dem hellre kommer hit och dödar oss än att dem har en dialog med oss!


Så här ser vi ut för dem:
http://www.youtube.com/watch?v=IytNBm8WA1c

Som ni förstår så ser alla våra häftiga soldater och alla våra listiga planer ut så för dem som den youtube filmen såg ut för oss!


Då menar jag: Det är för esoteriskt att få betalt på jorden för det ni ger mig: Drömmar!

Så är det! Då menar dem att Andreas kan ju vara dum mot dig ändå, men man kan ändå inte betala dig: Skitsnack!

Då menar jag: Andreas är ju sådan, men Andreas skulle vara sådan ändå!


Jag tycker ändå som i nästa inlägg att Sverige är Bra!


Annars så kan ju ni betala mig, ni som gör Reklamfilm på Tv! Men jag vet att ni ungefär skulle svara: Men det är svårt att tro på sådant när det inte finns precis ovanför oss! Alltså: Det var för esoteriskt att tro på deras drömmar till mig! Och det anser ju jag också, för jag har också svårt att tro på drömmar fram tills att dem sker!

Vi har förlöjligat deras civilisation genom att inte betala mig! Och det får vi nog hålla med om!

För så här ser det ut i Indien:
http://www.sathyasai.org

Det är antagligen min mystiska Indiske kompis i drömmen! Han har fått många miljarder dollar för att drömma drömmar! Men på sätt och vis så är han i drömmen Helena vars far var Stormästare för frimurarna och hon som numera arbetar som läkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0