Snö, kamoflage


Skepp 2 - musik Snö!

Jag tänker att skeppet sjunger mina poetiska sånger fast bättre!

För mig upplevs det som att jag fortfarande står vid badrumsspegeln som barn med min tjej kompis! Ut från badrumsspegeln kom alltså först svarta madam som säger: Mästaren har kallat på mig! Gud har ämnat föra mig från speglarnas värld in i verkligheten!

Nästa gäng är ett kamoflerat gäng som dyker upp från samma badrumsspegel! Hon drömmer om det första skeppet - snö! Alltså - det andra skeppet drömmer om det första skeppet!

Korsriddarens skepp!

Och deras religion är som en spegelbild av vår religion!


Jag känner mig förtvivlad! Skeppen är antagligen svarta!


Vem är då skepp 2?


Det är hon och hennes bror

Min poesi 3 december

Där vi vaknade upp
så var det trollskog
och högfjäll

det var kungsmark
och klara vattendrag

precis som fårorna i ett ansikte

ingetdera högljutt
eller osäkert

mest sympatiskt



Det är tolken och hennes bror 1993



Jag skulle vilja möta dessa utomjordiska skepp! Det ena skeppet drömmer om det andra skeppet!


Tolkningarna blir svåra, men jag tänker att jag har förstått detta något sådär bra denna gång! Det tar liksom inte slut denna gång utan fortsätter! Tolkningarna går att få ihop!



Skeppen saluterade helt enkelt jorden!


Det första skeppet sjung baklänges och det andra skeppet sjung framlänges! Jag sjunger framlänges att jag drömmer om det första skeppet och det första skeppet saluterar oss alla på jorden!

Det blir konstigt när det är stort! Jag skriver detta så att ni inte tror att jag inte tycker att detta är konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0