Samma tema i utomjordiska drömmar över år



Ny Rymddröm 31/10-07

Då kommer det plötsligt ett minne i drömmen från andra drömmar. Hon bor där på tredje våningen! Jag som suttit hemma hos henne i flera drömmar och berättat om mig själv och lyssnat till hennes historier som låter som spännande barnsagor.


Drömmen 1994

Drömmen börjar med att jag vaknar upp ur drömmen i min dröm, det är ljust i rummet och jag sitter bland ett antal varelser och svarar omedvetet på deras frågor. Jag svarar på dessa frågor utan att jag har kontroll över vad jag säger eller utan att veta något om vad frågan är. Mitt svar blir, jag är psykolog, vilket jag då inte var och direkt efter att jag har svarat fel så blir jag generad och förbryllad över mig själv. Vad var frågan tänker jag och varför svarar jag fel? Jag hade visserligen tänkt mig att börja studera på psykologprogrammet (var när drömmen skedde 23), men ändå.






Drömmen 1994

Jag fortsätter att springa och kommer ner mellan husen i en trängre gränd på en gamla stan (Stockholm) eller gamla väster (Malmö) liknande gata, men här med högre hus. Det är trångt och på båda sidor reser sig husfasaderna mot himmelen som inte direkt syns här, det är natt. Jag är nu helt övertygad om att denna stad inte existerar någonstans på jorden och att den kanske kommer att existera och då möjligen långt in i framtiden. Jag börjar åter igen höra tjejens röst i mitt vänstra öra igen men nu telepatiskt. Hennes röst låter skrämd och jag hör egentligen inte rösten utan upplever den istället och får samtidigt uppleva hela hennes rädsla. Jag skäms då över att jag inte gjorde något för att hjälpa henne. Därefter mörknar drömmen sakta bort och jag vaknar upp.


Drömmen 2011

I drömmen så befinner jag mig i dödsriket vilket är Gamla stan i Stockholm!





En dröm 26/11 – 06

På baksidan av filmen står det: Roliga karaktärer och att filmen handlar om jorden innan ett utomjordiskt slagskepp landar här.


Denna dröm hade jag i natt 2011-03-31:

Det ligger ett utomjordiskt skepp utanför vår planet Jorden.



Konstigt va? Drömmarna passar ihop! Brukar era drömmar passa ihop?

Jag frågar er eftersom Psykologin är en rätt så obeprövad teori där många kan ha åsikter! Jag tycker att drömmarna är konstiga! Tillräckligt konstiga för att man skall kunna tro att drömmarna inte är drömmar utan budskap från en annan värld och civilisation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0