Ni ville prata med mig


http://sv.wikipedia.org/wiki/Nordkoreas_flagga


Ni ville prata?


Ja, jag kan tänka mig att min drömmar är från en annan värld! Det kan ju vara slump hela tiden men jag tycker att det är för mycket slump!


Om det är USA?

USA är ett stort land och om USA hade önskat döda er ledare så hade nog USA gjort det för länge sedan!


Jag tror helt enekelt att drömmarna är utomjordiska! Skeppet såg världen först genom mina ögon och i min värld så finns främst människor som har lite hjärna, som är lite empatiska och befinner sig på ett högre skikt i samhället! Utifrån det så missbedömde skeppen våra möjligheter på jorden. För med en värld fylld av tjejer som Helena vars far var stormästare för frimurarna och läkare så skulle jag ha blivit Gud! För Helena skulle ha gett mig det vid tiden 1998 när vi läste till psykologer.

Men nu så är ju vår värld främst idioter! Det kunde inte skeppen veta om och hade dem vetat så hade dem antagligen på en gång fattat beslutet att utplåna oss!


Det jag tänker är att vi väntar på skepp som tänker utplåna oss! Pengarna var för mycket värt!


Ni kanske undrar varför jag kan tänka så?


Det är ju mina drömmar och jag kan se vad som sker i världen! För mig blir det inte en lika stor paranoja! Jag vet ju för exempel inte vad andra gör och där av kommer paranoja! Men jag vet ju att detta är mina drömmar! Därför ingen paranoja om det.



Så några bättre svar än det kan jag inte ge! Det har skett förut att man önskat sina svar av mig men där drömmarna blir det jag hänvisar till! För jag har inte någon bättre förklaring!

Men varför just döda människor?


Gudar är ju sådana! Inte står det väl: Spela helst på Lotto, Gud står bakom dina spel på Lotto och vadhållning! Så vad skall skeppen göra då?

Dessutom, om jag kunde få fram Lotto raden så blir jag ju bara kidnappad! För då kan jag kanske få fram Lotto raden igen!


Skeppen tycker att vi är lägre gangster och att dem själva är Maffian!

Men jag tror inte att det är USA! Det vet jag ju däremot inte! Men jag kan inte ge er några stöd utifrån min värld för några konspirationer mot er ledare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0