Nej, det var en förolämpning


Vissa tänkte: Men om vi hade hängt Patrik i ett hopprep när han var 4 år gammal så hade skeppet aldrig sett något!

Det utomjordiska skeppet ger oss sin åsikt i mina drömmar! Ni vill bara inte se det eftersom det innebär sådant som ni inte vill att det genomförs!

Drömmen betyder: Patrik borde få alla era pengar!

Drömmen svarar: Dem klarar inte det!

Drömmen säger: Hur det än är i er värld så är våra resor dyra! Hur det än är så är det lika kostsamt som hela er värld under befäl av Patrik som er kapten!


Då kanske ni nu säger: Nej, nej, nej! Men jovisst, för tänk er att ni på riktigt skulle ge bort alla era pengar till Kungen eller USA:s President och att då kravet var att Kungen eller presidenten skall ha kul och blåsa alla era pengar på dyra nöjen!



Den menar att vi är sådana som Andreas och Johan och att vi aldrig kommer till världsrymden! Men eftersom jag är deras Gud så säger dem att dem bygger mig ett heligt skepp här på jorden!


Alltså min replik: Jag önskade mig bara få ha några miljoner kronor och ta mig en drink på Miami Beach! Och där uttrycker jag då en stor visdom om oss alla och om dem alla!



Men det där med hopprepet kanske skulle funkat, men hur skulle man veta att jag hade detta inom mig? För det vet vi ju inte ens nu, idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0