Något sexuellt


När jag var på Amanda Fondells och Moa:s spelning så tänkte jag på följande: Tänk så många söta och storvuxna 14 åriga flickor det finns!

Amanda Fondell är ju tjej så det är kanske lättare för henne, men jag skulle svimma!

Förvisso så har jag många spärrar men man kände sig helt omringad av små 14 åriga flickor! Om man skall skriva ett fult ord: Man kände rena kåt attacken! Flickor som var 14 år och 190 cm långa! Alla flickor hade gjort sig jättegulliga när dem skulle se Amanda Fondell och Moa spela!

Jag skulle inte klara av det! Jag skulle bli rädd och då skulle alla små flickor få rena snurren och börja jaga mig! Då skulle jag svimma!

Jag tycker verkligen att det är tufft det som Amanda Fondell gör: Att våga gå upp på en sådan scen!

Kommentarer
Postat av: robert

Skönt att veta att du inte bara är snurrig i skallen utan även pedofilt lagd. Nu skulle man ju inte bara säga BUH! då man såg dig i din nattsärk väntandes på bussen. Satans knallkork. Ska nog dra ut några tänder....utan bedövning. Den nordiska flickan är inget för dig..köp dig en bössa. Bit ihop.



С новым годом вас глупым ебет. Вы не будете в безопасности на улицах. Крам

2011-12-30 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0