Jag satt på Guds platts


Det är snart Jul och jag gillar Julen! Jag blir lite sur på ert obildade tjat och inför Jul och därför blev nästa inlägg sådant som det blev!

Helena hade en Indisk Pappa och en Svensk mamma. Hennes pappa arbetade som läkare och blev senare stormästare för Frimurarna!

Vi var hemma hos henne och det var då jag hittade ett rum i skymundan med stol och bord samt massor med gamla böcker. Jag frågade om jag fick sitta där till Helena och det var då hon berättade att det var där hennes far alltid satt och arbetade när hon var ung.

Det fanns fullt med gamla böcker om Frimurarna samt böcker om läkarvård och böcker på prosa över Nobelpristagarna i litteratur!

Jag tänkte inte på det då eftersom jag inte visste så mycket om religion! Men det var Guds platts jag satt på!

Det finns en religiös logik:

1993 så befinner sig alltså skeppen i närheten av ett svart hål i universum! Motorerna kör antagligen på full back och gravitationen är förödande hård! 2011 så ser alltså skeppen hur universum går under i backspegeln! Alla stjärnor färgas röda och universum blir svart!

Om någon är Gud så är det antingen skeppets kapten eller provröret vilket är jag på skeppet! För universum går ju under i deras backspegel och dem ser ingen Gud förutom sig själva och mig! Därefter dör dem och på något sätt springer skeppet på universums vägg och hamnar hos oss! Skeppet finns från slutet av universum till dess början genom att dem passerar det svarta hålet!


Alltså, skeppet visste redan om Sathya sai Babas död för länge sedan! Jag fick tolka fram hans död baklänges för att slippa veta sådant i förväg vilket bara skulle leda till spekulationer om att det fanns en komplott mot Sathya sai Baba!


Sathya sai Baba känner jag väl till! Jag läste redan om honom i en övernaturligt tidning som 12 åring och läste därefter om hur han var den sista Guden på jorden! Nu är den sista Guden på jorden död!

Jag betraktar det som att skeppet anser att det inte går att förändra något! Vi hamnar i ett statiskt tillstånd där vi förlorar!

Jag förstår deras idé så här: Idén var att jag var Gud! Jag hade mycket pengar och stor makt och pratade om änglar osv... Helt plötsligt så får jag då budskapet att 2 änglar tänkte besöka jorden! 2 skepp dyker upp och jag lyckas att hålla folk lugna i världen genom att dem tror att jag vet att detta är våra änglar från himlen!

Det tycker skeppen inte funkar nu eftersom vår Gudstro är död!

Vad kommer då att ske när skeppen dyker upp? Förmodligen att folket gör uppror på jorden! Ingen kan stoppa dem och alla vill ha pengar till att leva lyckliga innan världen går under!

Det är en tolkning! Det läskiga är att Sathya sai baba är död och att jag faktiskt kunde tolka mig fram till det! Kanske inte så rysligt för er andra men rysligt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0