Intro utomjordiska drömmar

Nu kan ni läsa här i direktsändning hur jag tolkar drömmarna!
Jag prövade att göra det så eftersom det visar hur jag funderar kring informationen! Som ni ser så finns det en tråd att följa genom alla drömmarna! Om jag fått fram rätt svar är svårt att veta!
Men jag tycker att mina drömmar inte följer Psykologins teorier om drömmar! Det tycker jag och jag vet inte om psykologerna håller med mig om det! Jag har läst på psykologprogrammet men det finns så många olika teorier kring drömmar så att man inte vet alla teorier fast att man läst till Psykolog!
Vad tycker ni? Kan det vara skepp på väg mot jorden? Skulle det kunna vara så eller är mina drömmar bara som många andra drömmar?
Vad skall vi göra om det är skepp på väg mot jorden? För jag vet inte?
Jag har ju många drömmar och denna dröm är konstig eftersom jag senare i April berättar för just Gaston att jag drömmer att jag befinner mig i dödsriket vilket är en cykelhandel i Gamla stan Stockholm:
(Jag vågade inte skriva drömmen om dödsriket förrän efteråt eftersom jag annars kan bli anklagad ifall någon dog, men den drömmen bidrog till min tandläkarskräck)
Denna dröm hade jag i natt 2011-03-31:
Det ligger ett utomjordiskt skepp utanför vår planet Jorden. Skeppet är litet som en svart prick på himlen, men om man tittar riktigt noga på det så ser det ut som om det skulle kunna vara ett skepp. Skeppet ligger långt från jorden men är jättestort och därför kan man enligt forskarna se skeppet på ljusa dagen.
Hela jorden förbereder sig på skeppet och att det skall bli en batalj mellan mänskligheten och utomjordingarna. Armén och hemvärnet bygger barrikader på gatorna däribland min kompis från Luleå Gaston vilken i drömmen är soldat för hemvärnet. Jag är inte gammal i drömmen, inte mer än fem till sex år, men ändå så känner jag Gaston i drömmen som där är lika gammal som när jag lärde känna honom 2005. Gaston hötter med en vandringsstav mot himlen där skeppet finns och säger: Inte för att jag vet vad det där är för något, men om det kommer hit så skall det få stryk!
Luften är vårvarm och mjuk och i drömmen vandrar jag efter gator som jag inte känner till i verkligheten.
Efter några dagar så visar sig allt ha naturliga förklaringar och jordens invånare andas ut och återgår till det vanliga livet på jorden. Någon kväll senare så möter jag en vacker tjej som jag känner väl i drömmen men som jag inte känner till i verkligheten. Tjejen är sur på jordens invånare och utbrister till mig: Allt detta liv på den här planeten för att någon kille hade förutspått ett utomjordiskt skepp på sin blogg på Aftonbladet! Jag förstår att hon menar min blogg på Aftonbladet utan att veta om vem det är som har skrivit den! Jag blir generad och svarar: Men det kunde ju varit ett utomjordiskt rymdskepp! Tjejen ser förstående på mig: Äsch, såklart inte!
Jag åker därefter hem till där jag bodde som fem och sexåring och möter på kollektivtrafiken min mamma som ung. Min mamma arbetar konstigt nog för FN i drömmen och är vackert klädd, bättre klädd än i verkligheten. Hon är stylad till ansiktsdragen och har en kappa som liknar min filtrock DUKE OF WINDSOR samt en härlig halsduk i höstfärger lätt slängd kring halsen. Hon arbetar på en laptop och blir glad att se mig när jag kommer fram till henne. Jag känner samma känslor i drömmen som jag kände som fem till sexåring när mamma dök upp (en härlig upplevelse av lycka). Min mamma slutar upp med arbetet och vi stiger av på samma hållplatts där jag bodde som fem till sexåring.
Slut.
Läs nu mina inlägg här och fundera själv! Vad tror ni? Är det bara min hjärna som ägnar sig åt detta, är det bara mina tolkningar som är sådana, eller är detta ovanligt?
Nu kan ni läsa här i direktsändning hur jag tolkar drömmarna!


Jag prövade att göra det så eftersom det visar hur jag funderar kring informationen! Som ni ser så finns det en tråd att följa genom alla drömmarna! Om jag fått fram rätt svar är svårt att veta!

Men jag tycker att mina drömmar inte följer Psykologins teorier om drömmar! Det tycker jag och jag vet inte om psykologerna håller med mig om det! Jag har läst på psykologprogrammet men det finns så många olika teorier kring drömmar så att man inte vet alla teorier fast att man läst till Psykolog!

Vad tycker ni? Kan det vara skepp på väg mot jorden? Skulle det kunna vara så eller är mina drömmar bara som många andra drömmar?

Vad skall vi göra om det är skepp på väg mot jorden? För jag vet inte?


Jag har ju många drömmar och denna dröm är konstig eftersom jag senare i April berättar för just Gaston att jag drömmer att jag befinner mig i dödsriket vilket är en cykelhandel i Gamla stan Stockholm:
(Jag vågade inte skriva drömmen om dödsriket förrän efteråt eftersom jag annars kan bli anklagad ifall någon dog, men den drömmen bidrog till min tandläkarskräck)

Denna dröm hade jag i natt 2011-03-31:

Det ligger ett utomjordiskt skepp utanför vår planet Jorden. Skeppet är litet som en svart prick på himlen, men om man tittar riktigt noga på det så ser det ut som om det skulle kunna vara ett riktigt skepp. Skeppet ligger långt från jorden men är jättestort och därför kan man enligt forskarna se skeppet på ljusa dagen.

Hela jorden förbereder sig mot skeppet och att det skall bli en batalj mellan mänskligheten och utomjordingarna. Armén och hemvärnet bygger barrikader på gatorna däribland min kompis från Luleå Gaston vilken i drömmen är soldat för hemvärnet. Jag är inte gammal i drömmen, inte mer än fem till sex år, men ändå så känner jag Gaston i drömmen som i drömmen är lika gammal som när jag lärde känna honom 2005. Gaston hötter med en vandringsstav mot himlen där skeppet finns och säger: Inte för att jag vet vad det där är för något, men om det kommer hit så skall det få stryk!

Luften är vårvarm och mjuk och i drömmen vandrar jag efter gator som jag inte känner till i verkligheten.

Efter några dagar så visar sig allt ha naturliga förklaringar och jordens invånare andas ut och återgår till det vanliga livet på jorden. Någon kväll senare så möter jag en vacker tjej som jag känner väl i drömmen men som jag inte känner till i verkligheten. Tjejen är sur på jordens invånare och utbrister till mig: Allt detta liv på den här planeten för att någon kille hade förutspått ett utomjordiskt skepp på sin blogg på Aftonbladet! Jag förstår att hon menar min blogg på Aftonbladet utan att veta om vem det är som har skrivit den! Jag blir generad och svarar: Men det kunde ju varit ett utomjordiskt rymdskepp! Tjejen ser förstående på mig: Äsch, såklart inte!

Jag åker därefter hem till där jag bodde som fem och sexåring och möter på kollektivtrafiken min mamma som ung. Min mamma arbetar konstigt nog för FN i drömmen och är vackert klädd, bättre klädd än i verkligheten. Hon är stylad till ansiktsdragen och har en kappa som liknar min filtrock DUKE OF WINDSOR samt en härlig halsduk i höstfärger lätt slängd kring halsen. Hon arbetar på en laptop och blir glad att se mig när jag kommer fram till henne. Jag känner samma känslor i drömmen som jag kände som fem till sexåring när mamma dök upp (en härlig upplevelse av lycka). Min mamma slutar upp med arbetet och vi stiger av på samma hållplatts där jag bodde som fem till sexåring.

Slut.



Läs nu mina inlägg här och fundera själv! Vad tror ni? Är det bara min hjärna som ägnar sig åt detta, är det bara mina tolkningar som är sådana, eller är detta ovanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0