Hej Nordkorea: Livvakter? Obama? Fantasi?


Jo, filmen Bravehaert gav mig den idén (om att jag har livvakter på skeppet) tillsammans med drömmarna före filmerna under julen!

Som jag förstår dessa utomjordiska varelser så följer dem sin tro fullt ut! Allt är på sätt och vis ett spel, men dem följer det rakt ut utan att gny och stånka över det! En livvaktsstyrka var därför naturlig när jag funderade på det före filmen! För annars så skulle ju deras Gud vara oskyddad!

Hon lägger många ägg och det föds massor av olika sorter inom arten precis som i en bikupa! Vad skall alla soldater göra?

Spelet blev helt naturligt!

Jag får ett antal soldater som är omutbara och följer mig glatt in i döden! För deras soldater är sådana! Det upptäckte jag redan som barn 6 år gammal! Soldaten gör allt och vet inget annat än att göra allt! För soldaten så är det mer än en hederskodex! Det är soldatens liv!

Det är alltså helt enkelt naturligt att jag har några soldater där i skeppet! Precis så stor som den Irländska armén i filmen Braveheart!

Det var inget jag tänkte på innan jag såg att filmen skulle visas!

Jag hade ju själv långt före julen tolkat fram att deras värld började med en undergång! Att deras arméer ställde sig emot dem! Den tolkningen plus att filmen Braveheart visades fick mig till att funder:

Sankt Patrick hade jag redan funderat ut! Han hölls fången på ett skepp sedan han var ett barn! Jag är ju egentligen deras fånge men är deras Gud och Gäst!


Tja, idioter brukar inte förstå mitt resonemang men idioter förstår ju inget annat heller! Dem är mest hotfulla och otrevliga!

Vad är skillnaden mellan Gud och att vara otrevlig?

Att du oftast inte har några skäl för att vara otrevlig! Dina skäl är påkomna i en förvirring!

Skeppet däremot har skäl och är dessutom någon som ger oss 100 möjligheter att tänka om och ändra oss!

Men egentligen så borde vi rösta i allmänna val om vi vill dö ut! För på sätt och vis så är den frågan för stor för att antingen Nordkorea eller USA skall kunna avgöra det för oss!


Detta tycks ju fiktivt men det fiktiva blir ju alltid aktualiserat när för exempel Nordkoreas ledare dör eller det dör någon annan av rang i världen! Då var det ju inte fiktivt längre, för då helt plötsligt så sitter ju hela Vita Huset här hemma hos mig och diskuterar hur dem skall döda ledare i världen! För det är ju ingen fantasi för Nordkorea och andra länder när deras ledare dör konstigt i samband till mina drömmar! För då är det ju naturligt att President Obama går omkring här i Sverige hemma hos mig!


Men jag önskar er alla ett Gott Nytt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0