God jul och God fortsättning

God jul och God fortsättning
Ja, oj, oj!
Jo, jag ser snygg ut! Jag var och firade julen med mina kompisar och han hade sin tjej komkis hemma hos sig!
Hon kommer från Colombia och hon hoppade till när hon fick se mig!
Hon bjöd hem mig till sig och vi satt och pratade där fram tills 04:30 på juldagen!
Jag tänkte hela tiden på att hon var med min kompis och jag ville liksom inte göra något sexuellt! Hon tyckte säkert att jag var tråkig eftersom det inte blev något!
Svårt!
Vad hade ni gjort? Hon protesterade villt hemma hos min kompis när jag kallade henne hans flickvän och därefter bjöd hon hem mig!
Mycket svårt!
Lustigt, apropå utomjordiska drömmar: Hon gillar Katter och är född 3 Mars!
Ja, oj, oj!

Jo, jag ser snygg ut! Jag var och firade julen med mina kompisar och den ena killen hade sin tjejkompis hemma hos sig!

Hon kommer från Colombia och hon hoppade till när hon fick se mig!

Hon bjöd hem mig till sig och vi satt och pratade där fram tills 04:30 på juldagen!

Jag tänkte hela tiden på att hon var med min kompis och jag ville liksom inte göra något sexuellt! Hon tyckte säkert att jag var tråkig eftersom det inte blev något!

Svårt!

Vad hade ni gjort? Hon protesterade villt hemma hos min kompis när jag kallade henne för hans flickvän och därefter bjöd hon hem mig!

Mycket svårt!

Lustigt, apropå utomjordiska drömmar: Hon gillar Katter och är född 3 Mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0