Duktig flicka

Det jag tänker mig är att jag älskar duktig flicka! Amanda Fondell är ju en duktig flicka och snygg.

Tja, överallt där Amanda Fondell spelade så fanns det duktiga flickor däremot i 14 års åldern!

Men så är det, jag ser flickor som duktiga, när dem är duktiga! Och det är antagligen det jag älskar.


Begravningen

Jo, jag såg! Ett högst olämpligt eller lämpligt tillfälle att dö på! Av en hjärtinfarkt?

Jo, men jag är tyst! Den stora soldaten talade om snö på Tv:n! Dem funderar!

Ja, Tomb Raider passade bra in i dem utomjordiska drömmarna!


Ja, allt hon ville var att få möta sin döda far Läkaren och Stormästaren för frimurarna! Det tycks så!


Idag hann jag inte ner till stan! Det var dessutom inte väder för att åka dit. Jag vaknade klockan 13 på eftermiddagen. Men det var kul igår med Amanda Fondell!

Tja, vi lever ju fram tills den 3 mars (när vet jag inte)! Man kanske skall ha kul med en flicka och låta livet komma som det är fram tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0