Drömmen om mumierna i Hotellet, vacker dröm



Drömmen om dem kommunistiska mumierna i hotellet i Miami blir:

Jag och min kompis står längst upp och tittar ut! Det är mumierna som håller oss uppe! Den som håller katten ovanför sitt huvud till slut är Farao själv!

Och vad blir det:








Vackert va?

Jag är alltså det allseende ögat på toppen av pyramiden!

Men själv är jag inte riktigt sådan!

Jag mötte min kompis som jag har hemsidan med och fick en chokladkaka av honom igår! Och IQ spelet bjuder nu alla sina spelare på gratis spel på sina spel efter en vacker adventskalender! Så min åsikt är inte riktigt lika negativ!

Men så förstår jag dem i drömmen och det tror jag är rätt utifrån ögat på pyramiden! Drömmen var hemsk men i slutändan mycket vacker! Precis lika vacker som hon som drömde om det första skeppet i Arn musiken: Snö! För faktiskt så var det vackert även om det förebådade om mycket tråkiga erfarenheter för oss i stort från och med att skeppen dök upp!

Jag tycker att min logik var bra, vad tycker ni?

Men därefter som ni förstår: Utomjordiska skepp blir svåra och krångliga! Finns dem osv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0