Amanda Fondell Luleå

Amanda Fondell Luleå
En tjej som jag tycker är snygg är Amanda Fondell  : )
Idag kom Amanda Fondell till Luleå och jag var givetvis där! Jag lyckades att få platts 5 meter från scenen. Ha, ha, det var jag och 10 stycken 14 åriga tjejer som stod där!
Amanda stod först och väntade vid scenen innan hon gick upp! Hon tittade efter raden med tjejer och helt plötsligt så kom hon fram till mig! Amanda Fondell såg helt förvånad ut när hon kom fram till mig  : )
Därefter så skulle jag hjälpa en tjej och fota Amanda Fondell! Jag var den som först kom på att man kunde ropa Amanda! När jag ropade så poserade Amanda framför kameran! Det skulle ha blivit en mycket bra bild om bara kameran hade fungerat. Det blev något fel och ingen bild alls. Tjejen blev besviken för jag fick en riktigt fin bild på Amanda! Därefter så var det många som tog efter och också ropade Amanda!
Kul dag  : )
Frågor:
Vad är APA! APA är den Amerikanska Psykologiska föreningen: http://www.apa.org
När jag läste till psykolog så var det alltid APA man reffereade till! Kul namn på en förening   : )

En tjej som jag tycker är snygg är Amanda Fondell  : )

Idag kom Amanda Fondell till Luleå och jag var givetvis där! Jag lyckades att få platts 5 meter från scenen. Ha, ha, det var jag och 10 stycken 14 åriga tjejer som stod där!

Amanda stod först och väntade vid scenen innan hon gick upp! Hon tittade efter raden med tjejer och helt plötsligt så kom hon fram till mig med blicken! Amanda Fondell såg helt förvånad ut när hon kom fram till mig  : )

Därefter så skulle jag hjälpa en tjej och fota Amanda Fondell! Jag var den som först kom på att man kunde ropa Amanda! När jag ropade så poserade Amanda framför kameran! Det skulle ha blivit en mycket bra bild om bara kameran hade fungerat. Men det blev något fel och ingen bild alls. Tjejen blev besviken för jag fick en riktigt fin bild på Amanda! Efter att jag kommit på den idén så var det många som tog efter mig och också ropade Amanda!

Kul dag  : )



Frågor:

Vad är APA? APA är den Amerikanska Psykologiska föreningen: http://www.apa.org

När jag läste till psykolog så var det alltid APA man reffereade till! Kul namn på en förening   : )

(Det kunde stå i våra böcker på Psykologprogrammet: frågan besvarades av APA - men på engelska : )



Tråkigt som skett idag! Mina kontokort har varit besvärliga idag! Jobbigt att hela tiden få springa in på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0