Vacker tanke i drömmen (Tandläkarskräck)

Jo, det var en vacker dröm! Ju mer jag funderar på den desto vackrare blir drömmen om dödsriket!

Flickan som dog är Guds ängel och befinner sig på en cykelhandel där den snälle cykelhandlaren arbetar med sitt familjeföretag!

Inte ens något man vill uppnå, eller hur? För flickan har ju alla gånger besegrat allt det man kan önska på ett högst naturligt sätt genom att hon dog som barn. Allt annat att uppnå det i vuxen ålder blir liksom fjantigt, eller hur?

Hon och vi var kompisar för ett litet tag! Vi var hemma hos henne och lekte svarta madam! Hon fick huvudvärk och dog som barn! Därefter blev hon då alltså enligt drömmen Kristus ängel! Drömmarna är väldigt bra på sådant...


Men jag oroar mig för hur det skall gå? Jag får inte bort oron och jag ser hela tiden farbror döden i ögonvrån! Inte alls bra!


Det jag tänker på en minuslista är hela tiden att om jag kommer in så kan dem kanske inte göra något, eller så hittar dem alla möjliga hemskheter och död! Fy så tråkigt! Man önskar ibland att allt liksom kunde lätta, att man går dit och så går allt enkelt att ordna och därefter så är allt bra. Men jag är osäker på att det blir så och det gör mig orolig. Dessutom så kan man få vara reservdelsmänniskan och det blir inte heller roligt! Men döden står där hela tiden bredvid mig nu efter drömmarna och det känns kusligt.

Oro, oro, oro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0