Tramsig med tandläkarskräck?

Tycker ni att jag är fånig på min blogg? Att jag tramsar mig?

Hade jag fått ha lite kul så hade jag inte tramsat mig alls! Jag väntade för att få göra lite kul innan jag dog i tandläkarstolen och allt som blev var gräl! Gräl om mina drömmar och gräl om allt annat också... Tråkigt helt enkelt. Så ni som läser här kan dra slutsatsen att om ni gör lite mer av vad ni vill och lite mindre av vad andra vill får det nog roligare ifall ni drabbas av tråkigheter.

Förvisso är drömmarna om rymdskeppet något så där annorlunda så att det inte finns liknande som jag har läst om i vilket fall... Tja, vad skall man säga, vet inte! Däremot så får jag bara argumentera om mina drömmar vilket egentligen bara var tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0