Tandläkaren, döden och Guds alla förbehåll

Dem religiösa är oroliga för att jag skall få Jesus platts i historieböckerna för detta med Nepal och på grund av att drömmarna om det med det utomjordiska slagskeppet tycks vara så verkliga!

Då vill dem kristna oftast förolämpa mig med att Djävulen har dåliga tänder osv... Skeppet lovade oss inget liv efter detta och det är förmodlingen läkarteamet som pratar i drömmen om dödsriket!

Men om vi ser på det där med Gud och Jesus så kan man ju inte komma till himlen. Man brukar tänka sig att Jesus är förlåtelsen men om man läser Jesus i Bibeln så menar han ju inte att han förlåter oss! Jag skulle faktiskt inte efter att jag har läst bibeln tro att jag är förlåten av Jesus! Exempel: Det är svårare för en rik man att ta sig till himlen än det är för en kamel att ta sig genom ett nålsöga!

Jesus är ju sådan! Därefter menar Jesus att himlen är barnets rike! Jo, när jag tänker på flickan jag kände som dog (ungefär) 1977, 6 år gammal av en (troligtvis) hjärnblödning så tänkte jag att det är fint att hon var där i cykelhandeln och att hon fick ha det roligt fast att hon dog så ung! Det är barnets rike och det kan jag förstå!

Därefter att den stora modern på det utomjordiska skeppet alltid ser mig som ett barn är för att så ser hon alla som är på det skeppet! Det är sådant som gör henne vacker fast att vissa drömmar ibland kan vara lite skrämmande!

Jag tycker att ni var lite tråkiga! För jag har kunnat dö rätt så länge nu och det jag ville var att få ha lite kul innan jag dog! Pengar kan man ju förstå att man inte ger folk hur som helst men det andra med sex hade också varit kul!

Jag ser fortfarande rätt så bra ut! Men ler jag i solljuset så kan man se att en tand är skadad! Men min kompis Samuel som slogs jämt med alla han hade hur många dåliga tänder som helst, han till och med saknade flera framtänder men var ihop med många tjejer samtidigt ändå! Anledningen till varför jag inte gör sådant är för att då blir det alltid ett tråkigt liv med er och era nojor för allt möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0