Tandläkare, reservdelsmänniskan, Kristen etik

Idag fick jag utföra en massa fast att jag upplever oro för mitt liv! Sådant är besvärligt!

Har ni hört låten My Mary? I låten finns texten Iron tongue! Det är så man får se ut när man har mitt problem! Jag känner folk inom den branschen och det är möjligt att låten uppkommer för att jag har det problemet som jag har! Jag har till och med föraktfullt kallats för Darth Vader och reservdelsmänniskan för mina bekymmer och då förstår ni hur människor är inom det området som musik och konst (inte alla osv). Det kan också vara dem Kristna som tycker att jag inte prisar Jesus i ord och att jag därför är förvisad från Kristus! Tja, det finns ju många som vill tjäna pengar på att man är inför döden och andra som tror sig veta svaret för alla andra!


Varför jag inte prisar Jesus i ord?

Oftast prisar man Jesus i ord när man är rädd och inte vet av något annat inför döden!

För hela min attityd prisar ju faktiskt Jesus! Hela den drömmen om dödsriket är som skriven av Jesus! Vi går därför in på vad drömmen menar:

Flickan som jag mötte (och kände som barn) i drömmen dog ung! Hon hann aldrig med något i livet!

Vad finns det för krav på änglar i Kyrkan? Jag har levt längre och har därför haft en tjej där jag hade sex med henne i många år! Första året så hade vi sex 8 timmar om dagen! Och som ängel får man aldrig ha haft sex någon gång i sitt liv, inte ens mastruberat!

Det är alltså en Ängel, den flickan!

Nu menar sig dessa drömmar vara ett utomjordiskt rymdskepp och där rymdskeppets kapten vilken jag kallar för modern menar att jag borde gå till läkaren och inte bry mig om döden! Vad tror ni Jesus skulle ha sagt: Bry er om döden och gå och dö, gå ej till läkaren! Tror ni det inom den kristna kyrkan?

Detta med att drömmarna kan vara religiösa gör att det blir svårt att veta vem som gör allt detta kusliga i drömmarna och verkligheten? Jag kan helt enkelt inte svara på det!

Dessutom, när kungahuset i Nepal dog så var det ju en större förutsägelse än denna som nu skedde med han med visdomstanden och min faster! När förutsägelsen var stor så hade ni svårt att tro på den och när förutsägelsen är liten så har ni också svårt att tro på den! Därefter prisar ni Jesus? Vad säger det er och mig om oss och kanske om alla människor?

Ni har ju inom det kristna varit tråkiga på detta sätt mot en kille som befinner sig i livets slutskede! Kanske samhället till slut inte tycker att det var så bra att ha er och livets slutskede tillsammans! För mycket av det roliga som jag ville göra kunde jag ju inte göra för att ni var tråkiga! Därefter så har ju många andra också varit tråkiga mot mig på grund av dessa drömmar men hur menar ni att det infaller väl i en form av Kristen etik? Ni menar er alltså veta något om himlen och är på det sättet kunniga om ett sådant område? Jag är också tveksam, men ni menar er inte vara tveksamma där vi inte vet något i hela samhället?

Det kanske ni själva skall svara på? För ni har ju mycket varit med på detta mot en kille som kanske är i slutskedet?


För så tråkigt är det med mina tänder! Därefter kan ni tänka att jag skulle ha gjort detta med tänderna i tid och det gjorde jag också! Redan när jag började känna problemet så gick jag till tandläkaren, men då så hittade  tandläkaren inga problem! När problemet därefter var synligt så var problemet dödligt! (det var min fasters död, dem hittade inga problem och därefter så var hon död)


Jag ville bara ha lite kul innan jag dog! Alla era idéer om vad Jesus tycker blir lite fånigt om ni jämför med mig!




Här är läkarens och den nutida förklaringen om döden!


Hjärnan består av celler vilka när dessa dör slutligen leder till döden. Människan har ingen själ vilket man kan förstå när människan kan förändra sin personlighet med tabletter eller narkotika eller efter en olycka! Hjärnan är själen och när hjärnan dör så dör själen vilket betyder att inget liv efter är möjligt. Ett liv efter döden borde därför inte vara omöjlig enligt forskningen!

Jag skulle ha svårt att dementera denna teori! Och det utomjordiska rymdskeppet menar ju att jag borde istället gå till läkaren än att pröva om dödsriket finns!



Nu är inte jag sur på er för detta inom konst musik och religion! Vi kan ju göra något kul istället! Vad tycker ni? Vad skulle vara kul? (förutom att vara tråkig mot mig i det eventuella livets slutskede)

Om jag inte dör så kan ni tänka: Så som jag upplever det så upplever nog många det och så kommer kanske ni också att uppleva det!


Däremot, dem som är som min farmor 80 år brukar tycka att livet är tråkigt! Dem brukar nästan vilja dö och att dem har haft sitt liv, jag är yngre och har därför inte haft möjligheten till att få uppleva den känslan.


Därefter kanske ni undrar varför jag oroar mig nu? Jag har ju haft detta en längre tid och upplevt detta hela tiden! Drömmarna! Döden står liksom bredvid mig och tittar på mig! Då kanske ni säger: Äh drömmar! Alla andra som också var sådana sa också: Äh drömmar och dem är döda därefter! Rymdskeppets drömmar är kusliga!

Alltså, Gå till läkaren för farbror döden står bredvid dig och vill spela schak med dig! Och blir man inte orolig för sådant så blir man nog aldrig orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0