Oron lättar när jag tänkt på drömmarna!

Drömmarna om det utomjordiska skeppet är bra! Bland dem bästa mot oro! Drömmarna är vackra och välskapade och uttrycker som denna dröm om dödsriket en omtanke från deras sida! För man får alltid tänka sig henne som en bra mamma (för så är hon mot sina undersåter i skeppet). En bra mamma säger: Tänk inte så mycket på det där efter döden utan gå till en tandläkare istället. Därefter så var drömmen vacker om att flickan som var död fanns där och att hon umgicks med dem som hade cykelhandeln i Gamla stan i Stockholm.

Sådant som finns i det samhället dem har finns inte riktigt i vårt samhälle! Det tycks också som att de civilisationerna som skeppet krigar mot är som vårt samhälle! Deras samhällen bygger oftast på att dem skall skydda sig mot varandra och dem har därför inga skydd mot detta skepp! Allt skydd har dem mot sig själva och det kräver sådan kraft så att när detta skepp dyker upp så kommer det helt oväntat fast att sådana kulturer ibland kan ligga långt för jordens utveckling i teknik.

Men hon är väldigt bra och om hon nu menade att deras kultur inte kände till något efter livet så är deras kultur en möjlighet till att allt är mer komplext i universum vilket i slutändan kan betyda att allt inte är så enkelt format som man kan tänka sig att det är! Lång och krånglig mening! Alltså: Vi vet inte men när det är så krångligt så är det kanske så att något finns som kan vara efter döden.

I vilket fall: Sedan jag var 5 till 6 år gammal tills idag så har hon alltid funnits där och det kan ibland upplevas som roligt och lättande när man känner sig orolig!

Så nu kan ni läsa min blogg! Om ni vill att jag skriver om mer drömmar om det utomjordiska skeppet så kan jag göra det.

Men jag tänker fortfarande att jag kanske dör och jag vet fortfarande inte hur jag skall göra med tandläkaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0