Odontofobi - Döden i tandläkarstolen

Nu har sjukhus och tandläkare öppet som vanligt och mina problem är nu inte så betungande! Det är för att det mestadels är en fobi och rädsla för döden! Är sjukhus öppna så tänker man att detta är en trygghet. Förvisso så brukar man dö efter själva behandlingen och det är detta som gjort mig så tveksam i första början. Men att man kanske kan bli räddad hjälper mot ångest.

Det andra som är tråkigt är följande:

Jag arbetar för tillfället med att producera och lansera denna sida på intenet:
www.innehållsdeklaration.se
http://www.xn--innehllsdeklaration-4wb.se

Arbetet är kul och vi som arbetar med idén har en bra tid ihop! Tänk så tråkigt att dö innan man får se resultatet av sin idé! Idén kom för sent och man dog!

Om man tänker på andra bekymmer med döden så har jag löst dessa så gott jag kan! Jag har en livförsäkring sedan 4 år tillbaka! Utfaller däremot inte livförsäkringen så har jag gjort mitt bästa för att skulderna skall vara betalda ifall jag dör! För sådant vill man ju skall ske!

Vad det gäller drömmarna om det utomjordiska rymdskeppet! Jo, skeppet är på väg åt vårt håll! Jag önskar ibland att jag kunde möta dem på riktigt! Alla mina möten har ju varit i drömmen och man undrar hur det skulle vara på riktigt! Och jo, jag kan tänka mig att det är en fantasi, hjärnan är bra på sådant som fantasier! Men att drömmarna går emot allt som är vanligt för dröm gör dessa drömmar mer verkliga och troliga, precis som i en religion.

Läs nu min blogg! Vad hade ni gjort? Ge mig ett råd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0