En spontan kommentar

Att jag är ett barn som målat en nallebjörn inför livets slutskede! Kanske, men det blev en snygg Nallebjörn!

Nja, som jag ser det så är min undran rent konkret och har fog för sig! Jag har ju själv blivit anklagad för att drömmarna är sådana som dem är! Alltså, fungerar ett samhälle som inte har någon tro? Om vi ser på börsen så tycks det inte vara så!

Därefter kan man undra vad jag får ut av det? Tja, jag ligger ju ändå och dör så själva tanken blev liksom intressant! Det utomjordiska slaggskeppet i mina drömmar är ju först intressanta när det skeppet spränger våra städer och ligger utanför vår planet!

Precis som nu, drömmarna gör så att jag upplever hur döden står bredvid mig och tittar på mig! Kusligt att drömmar lyckas med sådant!

Men allt sådant tänker man ju inte på om man har ett 9 till 5 jobb och är 5 minuter från att bli påkörd av en bil! Jag tänker kanske mer på det och ger det mer utrymme eftersom jag har vissa fog för att jag kanske dör!


Mina drömmar har jag förvisso alltid tänkt på, för visst blev ni ju också oroade när kungahuset i Nepal dog! Ni kunde ju komma på 1 miljon sätt till varför jag hade med det att göra! Vill ni nu efteråt mena på att ni bara kom på det för att ni ville vara vara taskiga mot mig som på sätt och vis dödssjuk, det brukar ju vara så man önskar att det är när man inte har en fungerande verksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0