Drömmar som förutsäger min död! Typiska tandläkardrömmar!

Jo, här var min tanläkarskräcks blogg!

Så här på kvällen kan jag ibland tänka att jag borde gå till en tandläkare eller en vanlig läkare så fort som möjligt! Inte bry mig om kostnaden och alla problem som blir på grund av min tid hos tandläkaren.

Vissa existentiella tankar kommer också upp! Om man dör vad sker då? Om vi skall följa våra nutida teorier om döden så sker inget och allt annat är nonsens i enlighet med vår nutida tro!

Vissa tror att man kommer till himlen, men det betvivlar jag! Först tycks himlen vara en öppen plats men om man läser alla förbehåll så blir det rätt så svårt att komma till himlen!

Jag har haft något som jag ägnat mig åt sedan jag var 6 år gammal! Ett rymdskepp från en annan civilisation försöker att nå oss och varna oss för att deras skepp kommer att dyka upp i vår framtid! Skeppet ger livliga drömmar vilka senare går att tolka!

Den hemska tolkningen jag fick för några månader sedan var följande dröm: I drömmen så befinner jag mig i dödsriket vilket är Gamla stan i Stockholm! Jag är 6 år igen och det är 1977! Vi hoppar mellan taken i dödsriket vilket är Gamla stan Stockholm i min dröm och därefter hälsar vi på i en Cykelhandel som ligger där! Alla är trevliga och jag är på resa i dödsriket!

Min tolkning var att jag snart skulle dö enligt skeppet och att skeppet berättade att det inte finns någon himmel eller himmelrike! För varför skulle dödsriket vara Gamla stan i Stockholm annars? Efter drömmarna så fick jag reda på att min faster plötsligt hade gått bort i April när drömmarna var! Mer hemskt tyckte jag! Rena mardrömmen fast att dem var vackra! Men skeppets berättelser brukar vara vackra men hemska! Drömmarna skrämmer mig dessutom i detta läge och jag blir orolig för jag vet att skeppet många gånger har rätt men att det är svårt att tolka drömmarna och veta om jag verkligen kommer att dö!

Jag tror alltså att jag kommer att dö men jag kommer inte iväg till tandläkaren ändå! Jag skall ha pengar till tandläkaren och jag skall planera tid för besöket och allt sådant gör mig paralyserad.

Vad tänker ni? Hur hade ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0